Domů Filmy, knihy, hry Knihy Analýza obsahu mediálních sdělení Irena

Analýza obsahu mediálních sdělení Irena

Výrobce Karolinum
EAN 9788024619804
ISBN 978-80-246-1980-4
od 142 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier-Reifová
skladem
142 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Reifová
skladem
148 Kč

Popis produktu

<p>První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.</p>