Hitmakeři

Výrobce Jan Melvil Publishing
EAN 9788075550286
ISBN 9788075550262
od 256 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování - Derek Thompson
skladem
256 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Hitmakeři. Tajemství popularity v éře rozptylování - Derek Thompson e-kniha
skladem
269 Kč
Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování - Derek Thompson
skladem
332 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Hitmakeři
info v obchodu
314 Kč

Popis produktu

<p>Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.</p><p>Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.</p><p>Dozvíte se například:</p><p>proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)</p><p>že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu</p><p>že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct</p><p>jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí</p><p>že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy</p><p>jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele</p><p>proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny</p><p>jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu</p><p>proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít</p><p>že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi</p><p>Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.</p>

Parametry

Autor Derek Thompson
Počet stran 344
Překlad Filip Drlík
Rok vydání 2017
Vazba brožovaná