Lámák / Polský klíč - NE72

Dostupnost skladem
1 792 Kč
Do obchodu
Lockpicktools.cz

Popis produktu

Lámák, často jmenován jako polský klíč, z nerezové oceli vysoké kvality. Jedná se o destruktivní tahový nástroj pro rychlé a snadné odemknutí automobilových dveří s vysokým rizikem poškození zámku. Vhodné pro automobily: Peugeot 205 (1983–1998) Jeden z klasických modelů používajících NE72 po celou dobu výroby. 309 (1985–1993) Mechanický profil NE72 byl u něj standardní. 405 (1987–1997) Počínaje první generací až do ukončení výroby ve většině verzí NE72. 106 (1991–2003) Starší i novější ročníky (včetně faceliftu) běžně s NE72. 306 (1993–2001) Celou dobu výroby používal NE72 (pozdní kusy mohou mít už transpondér, přesto je planžeta identická). 406 (1995–2004) Drtivá většina ročníků s profilem NE72, byť vyšší výbavy mohly mít už dálkový sklopný klíč, ovšem stále s tímto mechanickým výbrusem. 806 (1994–2002) Vycházel ze společné platformy s Citroën Evasion, rovněž NE72. (Pozdější modely jako 206, 307, 407 a novější většinou přešly na HU83, VA2 či další profily. U 206 se ve starších ročnících sice výjimečně objeví NE72, ale přechod na HU83 proběhl poměrně brzy – okolo roku 2002.) Citroën AX (1986–1998) Včetně pozdějších kusů s transpondérem se planžeta mechanicky neměnila: NE72. BX (1982–1994) Jeden z prvních rozsáhlých modelů Citroënu s NE72. ZX (1991–1998) Od počátku do konce výroby NE72. Xantia (1993–2001) Všechny ročníky zpravidla NE72, s možným přidáním čipu v klíči. Xsara (1997–2006) Převážně NE72 (včetně modelu Xsara Picasso až do cca poloviny 2000s). Saxo (1996–2003) Běžně NE72, pozdější ročníky opět často s transpondérem. Evasion (společná platforma s Peugeot 806) (1994–2002) Mechanický výbrus NE72. Berlingo (první generace) (1996–2008) Starší ročníky a nižší výbavy používaly NE72, u faceliftů (po 2002) se může objevit přechod k jinému profilu, ale většina prvogeneračních zámků zůstala NE72. (Modernější modely jako C3, C4, C5, C8 a následně i Berlingo II už většinou přešly na profily VA2, HU83 či následné bezklíčové systémy.) Přechodné výjimky a poznámky Peugeot 206: U nejranějších kusů (cca 1998–2001) se ještě mohl vyskytnout NE72, ale velmi rychle se přešlo na HU83. Citroën Nemo, Peugeot Bipper (modely od cca 2008) už používají klíče sdílené s Fiat (profil SIP22), takže NE72 se tam nevyskytuje. Imobilizéry: Od konce 90. let se do klíčů PSA montovaly čipy (transpondéry), avšak mechanický výbrus klíče zůstal stále NE72.