Popis produktu
Lámák, často jmenován jako polský klíč, z nerezové oceli vysoké kvality. Jedná se o destruktivní tahový nástroj pro rychlé a snadné odemknutí automobilových dveří s vysokým rizikem poškození zámku. Vhodné pro automobily: Fiat Punto / Grande Punto / Punto Evo PuntoPuntoPunto: starší generace (cca 1999–2005) obvykle ještě jiný profil, ale postupně přechod na SIP22. GrandePuntoGrande PuntoGrandePunto: (2005–2009), následně některé verze do cca 2012. PuntoEvoPunto EvoPuntoEvo: (2009–2012). Panda 2. generace (2003–2012) velmi často s SIP22 (včetně verzí s imobilizérem). Novější Panda (po 2012) může mít SIP22, ale u vyšších výbav už bývá kombinace s bezklíčovým systémem. Fiat 500 (od 2007 do současnosti) – většina verzí s klasickým klíčem používá mechanický výbrus SIP22, a to včetně různých derivátů (500C, 500L první roky apod.). Bravo (II) (2007–2014) – běžně SIP22, včetně transpondérové varianty. Stilo (2001–2007) – SIP22 se zde objevoval prakticky ve všech verzích. Doblo / Idea / Multipla (cca od počátku 2000s do 2010s) – většinou SIP22, vždy nutno ověřit dle konkrétního roku a trhu. Ducato (cca od 2002/2003 do 2011/2012) – u většiny verzí (s klasickou planžetou) je SIP22, pozdější ročníky už mohou mít i jiné systémy. (U dalších modelů jako Fiorino, Qubo, Linea apod. se SIP22 vyskytuje rovněž, ale opět podle roku výroby a specifické výbavy.) Alfa Romeo 147 (2000–2010) – prakticky vždy SIP22 (klasický dálkový klíč s integrovaným transpondérem). 156 (1997–2005) – ve většině ročníků SIP22, hlavně od přelomu tisíciletí. Starší kusy mohly mít výjimky, ale obecně je 156 považována za „SIP22 model“. GT (2003–2010) – také využívá SIP22. 159 (2005–2011) – zpravidla SIP22 s transpondérem, i když některé specifické trhy mohly mít malou odchylku. Brera / Spider (novodobý) (2005–2010) – vychází z techniky 159, tedy rovněž SIP22. Lancia Y / Ypsilon (přibližně 1996–2011) – postupně přechod na SIP22, s drobnými obměnami během faceliftů. Lybra (1999–2005) – většina verzí se SIP22. Delta (novější generace) (cca 2008–2014) – také SIP22. Musa / Phedra (první dekády 2000s) – u většiny výbav SIP22. (Opět je vždy vhodné ověřit konkrétní ročník a výbavu.) Jeep (po spojení s Fiatem) Po akvizici Chrysler/Jeep koncernem Fiat (FCA) se u některých novějších modelů Jeep začaly objevovat mechanické vložky shodné s Fiat, tedy SIP22. Typickým příkladem: Jeep Renegade (od 2014/2015 do současnosti) – sdílí platformu s Fiat 500X, a tím i klíč SIP22 (respektive nouzovou planžetu v dálkovém / bezklíčovém klíči). Jeep Compass (druhá generace, cca 2017+) některé verze a ročníky rovněž využívají SIP22, jiné bezklíčovou variantu. (U modelů Wrangler, Cherokee apod. býval spíše profil DAT17/DAT20 nebo jiný, takže ne vždy platí SIP22.)