Domů Filmy, knihy, hry E-book elektronické knihy Marketing strategické řízení ve veřejných službách Jakub Slavík

Marketing strategické řízení ve veřejných službách Jakub Slavík

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788024748191
ISBN 9788024748191
od 83 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
2 varianty
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách. Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík e-kniha
skladem
254 Kč
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách. Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
skladem
89 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík
info v obchodu
268 Kč
Grada.cz
1 varianta
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách, Slavík Jakub
info v obchodu
299 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
skladem
83 Kč

Popis produktu

<p>Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.</p>

Parametry

Autor Jakub Slavík
Počet stran 192
Rok vydání 2014
Vazba brožovaná
Žánr Odborná