Domů Filmy, knihy, hry E-book elektronické knihy Marketing služeb efektivně moderně Miroslava Vaštíková

Marketing služeb efektivně moderně Miroslava Vaštíková

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788024750378
ISBN 9788024750378
od 292 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
skladem
292 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková e-kniha
skladem
297 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková
skladem
314 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
info v obchodu
312 Kč
Grada.cz
1 varianta
Marketing služeb - efektivně a moderně, Vaštíková Miroslava
info v obchodu
349 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24
do 3 dnů
349 Kč

Popis produktu

<p>V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.</p>

Parametry

Autor Miroslava Vaštíková
Počet stran 272
Rok vydání 2014
Vazba brožovaná
Žánr Odborná