Domů Filmy, knihy, hry Knihy Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání - Jan Halada

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání - Jan Halada

Dostupnost skladem
Výrobce Karolinum
EAN 9788024630755
ISBN 9788024630755
138 Kč
Do obchodu
Dobre-knihy.cz

Popis produktu

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru, 1. vydání - Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese