Marketingový výzkum

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027135356
ISBN 978-80-271-3535-6
od 297 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
3 varianty
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy - kolektiv, Radek Tahal e-kniha
skladem
297 Kč
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv
skladem
440 Kč
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv e-kniha
skladem
416 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal
skladem
409 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Marketingový výzkum
info v obchodu
416 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Marketingový výzkum - Radek Tahal
info v obchodu
489 Kč
Grada.cz
1 varianta
Marketingový výzkum, Tahal Radek
info v obchodu
489 Kč

Popis produktu

<p>Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají ? pracovníky...</p>

Parametry

Vazba vázaná
Žánr Odborná