Domů Filmy, knihy, hry E-book elektronické knihy Specifika marketingu luxusních značek Květa Olšanová

Specifika marketingu luxusních značek Květa Olšanová

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027139217
ISBN 978-80-271-3921-7
od 283 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová
skladem
283 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová
skladem
305 Kč
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová e-kniha
skladem
288 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Specifika marketingu luxusních značek
info v obchodu
288 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Specifika marketingu luxusních značek - Květa Olšanová
info v obchodu
303 Kč
Grada.cz
1 varianta
Specifika marketingu luxusních značek, Olšanová Květa
info v obchodu
339 Kč

Popis produktu

<p>Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. ***** V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií. ***** Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.</p>

Parametry

Autor Květa Olšanová
Počet stran 168
Rok vydání 2023
Vazba brožovaná
Žánr Odborná