Strategický marketing

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788027137220
ISBN 978-80-271-3722-0
od 421 Kč

Nabídky

Kosmas.cz
3 varianty
Strategický marketing. Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková e-kniha
skladem
421 Kč
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
skladem
539 Kč
Strategický marketing. Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček e-kniha
skladem
509 Kč
Dobre-knihy.cz
1 varianta
Strategický marketing - Strategie a trendy, 3. vydání - Dagmar Jakubíková
skladem
501 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Strategický marketing
info v obchodu
509 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
info v obchodu
536 Kč
Grada.cz
1 varianta
Strategický marketing, Jakubíková Dagmar
info v obchodu
599 Kč

Popis produktu

<p>Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.</p>

Parametry

Vazba brožovaná
Žánr Odborná