Základy marketingu

Výrobce GRADA Publishing
EAN 9788024758695
ISBN 9788024758695
od 266 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Základy marketingu, 2. vydání - Miroslav Králíček
skladem
266 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček e-kniha
skladem
305 Kč
Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček
skladem
323 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Základy marketingu
info v obchodu
305 Kč
Grada.cz
1 varianta
Kniha: Základy marketingu od Karlíček Miroslav
info v obchodu
359 Kč
Sevt.cz
1 varianta
Základy marketingu - Karlíček Miroslav
do 3 dnů
359 Kč

Popis produktu

<p>Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?</p>

Parametry

Rok vydání 2018
Vazba brožovaná
Žánr Odborná