Lámák / Polský klíč - VA6

Dostupnost skladem
1 792 Kč
Do obchodu
Lockpicktools.cz

Popis produktu

Lámák, často jmenován jako polský klíč, z nerezové oceli vysoké kvality. Jedná se o destruktivní tahový nástroj pro rychlé a snadné odemknutí automobilových dveří s vysokým rizikem poškození zámku. Vhodné pro automobily: Peugeot 208 Od uvedení na trh (cca 2012) a dál (208 II od 2019). Starší verze 208 s klíčem mívají právě VA6 (transpondér v hlavě klíče). 2008 První generace (2013–2019) běžně s VA6. Druhá generace (od 2019) už často nabízí bezklíčový systém, nouzová planžeta ale zůstává mechanicky VA6. 308 (druhá generace) (cca 2013–2021) – většinou VA6 (u starší, první generace 308 byl častější HU83/VA2). 3008 (druhá generace) (2016–současnost) – u mechanických variant je VA6, vyšší verze mají často bezklíčový vstup (ale nouzová planžeta je obvykle VA6). 5008 (druhá generace) (2017–současnost) – stejná platforma jako 3008, tudíž také VA6. 508 (druhá generace) (od 2018) – pokud je ve voze klasický klíč, bývá to VA6. Bezklíčové verze mají nouzovou planžetu téhož profilu. (U starších modelů jako 206/307/407 se používaly dřívější profily HU83 či VA2, takže VA6 je spíše doménou novějších Peugeotů od cca 2012/2013.) Citroën C3 (třetí generace) (od cca 2016/2017) – mechanický klíč VA6, některé vyšší verze bezklíčové. C3 Aircross (2017–současnost) – sdílí platformu s Peugeotem 2008, klíč VA6. C4 Cactus (2014–2020) – zpravidla VA6, zejména od začátku produkce. C4 (druhá generace / C4 Spacetourer) (od cca 2013/2014) – většinou VA6, vyšší výbavy s bezklíčovým systémem. C5 Aircross (od 2017/2018) – mechanická nouzová planžeta VA6, ačkoliv vůz často mívá tzv. „hands-free“ klíč. Berlingo (třetí generace) (2018–současnost) – sdílená platforma s Rifter/Combo. Mechanická planžeta VA6 (pokud není zcela bezklíčové řešení). DS Automobiles (bývalá luxusní odnož Citroënu) DS3, DS4, DS5 U novějších ročníků (cca od 2013/2014 dál) je profil VA6 běžný. Starší kusy DS (kolem 2010–2012) mohou mít ještě VA2/HU83, ale většina novějších se přepnula na VA6. DS7 Crossback, DS3 Crossback (cca od 2017/2018) – moderní SUV a crossovery DS používají inteligentní klíč, nicméně nouzová planžeta je VA6. Opel (po spojení s PSA / Stellantis) Některé nové modely Opel (využívající platformy PSA) také mohou mít klíče VA6, zejména: Crossland X (2017–současnost) – technický základ je zhruba stejný jako u Citroënu C3 Aircross, takže klíč VA6. Grandland X (2017–současnost) – sdílí platformu s Peugeot 3008, takže rovněž VA6 pro mechanickou část. Combo (čtvrtá / pátá generace) (od 2018) – sdílená konstrukce s Citroënem Berlingo a Peugeotem Rifter, mechanicky VA6. (Tradiční modely Opelu z éry GM (Astra, Corsa, Insignia atd.) používaly dříve převážně profily HU100, HU46 aj. Teprve novější generace vznikající pod PSA/Stellantis přešly na VA6.) Důležité poznámky Bezklíčové systémy: Mnoho novějších vozů PSA/Stellantis nabízí tzv. keyless (hands-free). Přesto bývá ve vzdáleném ovladači nouzová planžeta – a ta je u novějších modelů téměř vždy profil VA6. Facelifty a přechody: V některých modelových řadách došlo k přechodu mezi HU83/VA2 a VA6 v době faceliftu. Proto se mohou objevit ročníky, kdy existují obě varianty souběžně (podle výbavy nebo data výroby). Transpondér a imobilizér: Dnešní klíče (i s VA6 planžetou) mají vždy čip. Mechanický výbrus je jen část bezpečnostního systému.